Reklamní příležitosti

  • nejvyužívanější způsob reklamy, který působí na smysly diváků nejen hlasem ale i obrazem
  • reklama za ceny srovnatelné s cenou inzerátu v tiskovinách
  • reklama, kterou zvýšíte renomé Vaší firmy a získáte nové zákazníky
  • reklama v regionu osloví zákazníka z Vašeho okolí cíleně a efektivně
  • reklamou si vybudujete publicitu u lidí, kteří by k Vám běžně nezavítali, a ukážete, že jejich nákup u Vás je tou nejlepší volbou

Sponzoring

  • je reklamním sdělením které před pořadem, nebo po jeho skončení zdůrazní a zviditelní obchodní postavení Vaší firmy v regionu
  • je oslovení diváků způsobem, kterým je oslovují ty nejprestižnější firmy a podniky
  • jako sponzor pořadu oslovíte zejména tu cílovou skupinu, která je pro Vaše podnikání důležitá
  • sponzorský odkaz je nenásilná forma sdělení, která není součástí reklamního bloku a je vázána k specifikovanému pořadu, který zvyšuje povědomí o Vaší podnikatelské činnosti.
  • exklusivní reportáž doprovázená neomezeným množstvím  komerčních informací prezentujících firmu

Komerční prezentace

  • reportáž z prostředí Vaší firmy představí profesionalitu, zkušenosti, tradici, silné zázemí a stabilitu firmy
  • v komerční prezentaci můžete představit také firemní společenské akce a významné firemní události
  • prezentace formou rozhovoru, ve kterém můžete pozváním k Vám oslovit tu skupinu diváků pro které je to co je v televizi to nejlepší

Profil

  • specifický pořad který podpoří kladné vnímání vašeho města či obce, ukážete divákům  kulturní a společenský život u vás
  • pořad kde představitelé obcí a měst představí připravované a realizované projekty,  poukáží na vše čím se město nebo obec může chlubit
  • pořad který představí významné osobnosti a rodáky, kteří jsou chloubou regionu